Lyssna på denhär!

Denhär låter är såå fin och ni som sett på "Så som i himmelen" känner nog igen den!
Gå till youtube och lyssna på as it is in heaven(så som i himmelen) -Gabriellas sång!
Den är verkligen såå fin och jag lyssnar ofta på den!
KRAM

Ber er om hjälp!

Jag har ett minne av att jag någon gång berättat att jag tycker att det alltid är nånting jag funderar över. Jag menar är det inte någon resa jag är orolig för så är någon sjuk eller så mår jag bara själv riktigt dåligt.
När skolan började tänkte jag att nu tar jag dethär från början. Jag skulle ta mig själv i första han! Tror ni det belev så? Nej.
Just nu är det mina wc-bekymmer som hindrar mej från ett vanligt liv. Att jag inte vill åka hemmifrån för att jag är rädd för att inte kunna gå på wc är inte lätt. Vad gör man mot detta?
Är det någon som varit mer om något liknande? jag skulle mer än gärna få kontakt med någon som har eller varit med om samma!
KRAM

RSS 2.0