Dålig uppdatering!

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Men jag har inte haft så mycket att skriva om helt enkelt. Livet har rullat på i en härlig takt och jag har faktiskt mått ganska bra. Lite lustigt dedär att jag bara skriver här då nånting är på tok och jag inte mår så bra.
Har ennu inte fått veta vad det var jag hade i min mage/urinblåsa. Lämnade urinprov på fredagen men bakterieodlingen skall först vara klar imoron så då får jag förhoppningsvis nått svar i alla fall. Jobbigt att gå omkring och inte veta vad de är som är fel. Att måste vänta då man är sjuk är inte så trevligt.
Som sakt så har ja ju mått ganska bra den senaste veckan. Funderade lite här en dag hur de nu känns igen att ha ångest. Lustigt att man kan tro att det gått om bara sådär. Men de känns bra att hoppas lite ibland i alla fall.
Idag har jag dock kämpat med illamånde stort sätt hela dagen, inte kul. Hoppas på en bättre dag imoron.
Väntar på brev av min psykolog också med en ny tid då jag inte kunde gå till vår förra träff tyvärr.
om några veckor skall jag också träffa min läkare, vi brukar träffas var 4 månad ungefär. Min psykolog är också närvarande under mina träffar med läkaren. Mamma har också varit med under läkarträffarna men dom senaste gångerna har jag varit ensam.

Jaa vad mer skall jag skriva. Skolan går bättre än förväntat. Känns bra det i alla fall.
Bloggar eventuellt mera imorgon.
Ha de bäst! Sköt om er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0