Måndag!

Träffade som jag igår nämnde min psykolog idag, känndes rikigt bra. Hadde ju glömmt bort hälften av sakerna jag skulle ta upp men vi får ta det nästa gång istället.
Mår fortfarande illa trots olika försök att slippa det. Är sjukt nervös och rädd då jag imoron skall till tandläkaren.
Hoppas det går bra och jag inte får panik med alla grejjer i munnen.
Nu tänkte jag i alla fall ta o tända lite ljus här hemma och lägga mej för lite avslappning.
Läste föresten igår i en tidning att vissa yogaformer kan vara bra mot depression och ångest. Kanske vore nånting att prova på. Det lär också vara bra för att få fram undangömda kännslor. Vet inte om jag tror på det men man kan ju alltid prova. Är de någon som har erfarenhet av yoga? har själv aldrig testat så har ingen aning om hur det fungerar.
Önska mej nu lycka till imoron i tandläkaren!
Vi hörs imoron kväll om jag överlever!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0