Nu åker jag!

Om några timmar åker jag iväg på min andra resa. kommer hem först om 11 dagar. Idag har jag kämpat med jag-vill-inte-jag-kan-inte ångest. Jag har suttit med gråten i halsen och vägrat packa. Fick dock i mej några lugnande tabletter så just nu känns det lite bättre. Burken med lugnande åker förståss med så dethär kommer nog att gå bra ska vi hoppas.
Ville bara meddela att jag åker nu och kommer som sakt hem om 11 dagar alltså den 16.8. Vi hörs mera då!
Önska mej lycka till och att allt skall gå bra.
Sköt om er nu så hörs vi när jag kommer hem!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Cutie

Klart allt kommer gå bra. Du är super duktig som möter dina rädslor. Det är de enda sättet att bli av med dem. U Go Girl !!!

2009-08-06 @ 21:17:21
URL: http://everydaywithcutie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0