Blev lite ledsen

Tycker det är så ledsamt att man måste gå in till andras bloggar och skiva elaka kommentarer till en person man inte ens känner. Jag fick idag min första elaka kommentar av en person som tydligen bor i stockholm. Lite trist dedär.
Förståss var denna person anonym på det sättet att den kallar sig "arne". Att kalla mig Emo är nog ganska långsökt enligt mej. Vet du vad emo är? Känner du mej kanske? Jag förstår att det är lätt för många att kommetar elakt i en blogg som handlar om  en person som redan har det svårt.

TYCKER DU DET ÄR VÄRT DE? ATT SPARKA PÅ EN SOM REDAN LIGGER?
Har du ingen skam i kroppen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hatar sånt. Emo är en stil, så som fjortis och annat. Att må dåligt har inget mer emo att göra.. många "fjortisar" mår oftast sämre..emosar visar bara att dom vågar vara sig själva mer.



Bra blogg! :) Kämpa på.

2009-07-08 @ 20:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0