Då var vi här igen.

Nu sitter jag här igen och mår illa samtidigt som ångesten maler sönder mej. Hällst av allt hadde jag bara gått gråtandes till pappa och sakt att jag inte årkar med dethär mera. Men jag kan inte, jag vill ju klara dethär själv.
Jag vet inte ens mera vad jag skall skriva. illamåendet hadde nog varit bättre om jag ätit nånting annat än två knackorvar och lite potatissallad idag, men just nu vill jag absolut inte se mat heller. Men imoron tar ja igen det o äter gott.
Imoron skall jag nog ta mej till jobbet fast jag häldre hade varit hemma.
Nu när jag tänker på att jag om några vcekor skall resa på en lång semester känns det inte bra alls. Tar fast mej själv med att fundera på olika orsaker jag kan komma på för att slippa åka med. Lite löjligt kan tyckas men det är min verklighet. Just nu känns det som att jag inte klarar det men samtidigt vet jag att det är bättre imoron på dagen men mot kvällen blir de igen samma sak som nu.
Finns det egentligen en normal människa som ser med fasa på semestern? Skulle inte tro det.

Kommentarer
Postat av: Emmilijaah

Ångest är ALLTID himmla jobbigt!

Man får så svårt att orka med det och det kan bli jobbigt att bry sig om saker och ting.

Men att du vill klara dej ur detta själv, det är starkt jobbat! Och jag hoppas att det kommer gå bra! (A)

2009-07-06 @ 23:32:04
URL: http://photofire.blogg.se/
Postat av: Randy

Usch vad jobbigt, hoppas att du mår bättre snart =)

2009-07-07 @ 11:48:04
URL: http://www.randys.se
Postat av: caroline

Jag är själv en 18 årig tjej med flera livslånga jobbiga sjukdomar, och jag bloggar också om det.

Men jag har märkt att ju mer jag tänker på allt och alla sjukdomar och hur skit jag mår så börjar jag inte må dåligt.

Testa att inte gnälla på en hel dag, skriv inte ens om det, försök att leva normalt.



Det är jättetungt men för en dag åtminstone så får du känna dig "Normal".

Jag sitter nu själv och känner hur jag inte orkar med någonting, hur min kropp går sönder, men varken jag eller någon annan mår bättre av att gnälla/höra ens gnäll..



Du kan kolla in till min blogg och skriva en rad om du vill..

Med vänliga hälsningar Caroline

2009-07-07 @ 11:59:20
URL: http://carloine.blogspot.com
Postat av: Anonym

TACK

kul att du gillade min blogg



HUR känner du dej idag??



mvh www.kollpadinekonomi.blogg.se



Styrkekramar

2009-07-07 @ 12:41:15
Postat av: Sarah

Hej!

Jag blev nästan tårögd när jag läste din blogg. förstår inte varför människor ska behöva ha det såhär.



Jag är en 19 årig tjej som också lider av panikångest och social fobi. Jag skriver om det i min blogg varje dag så kolla gärna in den.



och lycka till!

2009-07-07 @ 14:30:07
URL: http://livetmedpanikangest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0