Deppdag!

Steg upp först vid halv 2 idag, kännde att jag behövde lite sömn efter en tung helg. Stannade hemma från jobbet och har legat i sängen största delen av dagen. Ångesten och illamåendet har gjort sig påminda hela dagen. Lite mat har ja dock fått i mej efter många om och men...
Pappa har tjatat att jag måst äta nånting men för en som inte vet hur de känns att pinas med illamåendet mest hela tiden så är det lätt och säga. Fick tidigare medicin för mitt illamående men då det visade sig att illamåndet blev bara värre då den medicinen blandades med mina ångestdämpande så fick jag sluta med den.
På tal om illamåndet så har jag många gånger funderat på hur det skall gå den dagen jag hittat en man och vill ha barn.
Att må illa och spy på morgonen i många många veckor är inget jag i dagsläget skulle klara av. Så just nu är det inte aktuellt att ens fundera på barn i framtiden sålänge det inte finns läkemedel mot detta. Får bara hoppas att jag får bli frisk från detta.  Har många gånger också tänkt att ångesten klarar jag av då jag får lugnande men illamåendet klarar jag inte av.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej



såg att du skrev hoss bella



kika in hos mig



www.kollpadinekonomi.blogg.se



kommentera gärna så har jag din blogg sparad

2009-07-06 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0