Fredag!

Det blev lite annat program igår så det var orsaken till att jag inte bloggade igår.
Men jag vill bara säga att vi hade en aldeles underbar resa med min kusin, och de visste jag ju. Det är ju bara det att jag aldrig vill tro att allt skall gå bra fast jag innerst inne vet att allt kommer att gå bra. Med denhär resan i bagaget så känns det mycke lugnare inför min andra resa som jag åker på om några dagar. Det känns att allt kommer gå bra och vi kommer ha hur kul som hällst. Det ÄR hälssosamt att trotsa ångesten och bara vara. Jag sket fullständigt i min ångest och bara njöt av underbart sällskap. Hur härligt som hällst. Livet leker just nu känns det som. Annat vill jag inte tänka på just nu!
Ha de bäst! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0