Jobbig dag!

Kunde inte sova igår kväll, det var en massa tankar som snurrade i mitt huvud. Tror jag till sist somande vid 4 tiden. Min dygnsrytm är helt år helvete med det blir nog bra igen hoppas vi! Vaknade i alla fall idag vid 13 tiden så jag har fått sova ut lite i alla fall.
Det har varit en jobbig dag måste jag säga, det har varit en massa tankar om igår som jag inte kunnat släppa. Och inte bara från igår, de har varit en jobbig helg på många sätt. Känslor som jag hälst hade velat slippa har dykt upp och jag tänker mycke på en periord för några år sedan som jag hälst vill glömma och komma över. Jobbigt när man inte kan kontrollera sina känslor.
Har suttit med gråten i halsen i stort sätt hela dagen utan att veta varför. Minns att jag på dagen satt och tänkte att kan det inte bli kväll snart så jag kan lägga mej i sängen, släcka lampan och bara gråta ut så jag slipper detta.
Har inte orkar göra så mycket idag, har mest gått om kring i mina egna tankar utan att lyssna så mycke vad andra säger.
 
Just nu tycker jag det skall bli skönt att komma bort lite. Skall resa med en mycket nära vän som jag brukar kalla "tryggheten själv" Hon är så lugn och trygg i sig själv att de sprids över till mig, och det behöver jag just nu.
Det blir nog en del gråt och kramar under vår resa men det gör oss bara starkare tror jag.

Kram på er! Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Linda

men gud vilken bra idé med den resan. det kan du nog behöva :)

tror du inte det kan vara lite ångest över den här trippen med din syster som inte blev av?

du, jag hade med svårt att sova förr, men en skitbra sak är att ha ett anteckningsblock vid sängen. neej, ingen dagbok nu. men när du får en tanke, vadsomhelst, så skriver du ned den. jag får massor. t.ex

"Städa marsvinsburen imorgon" ringa arbetsförmedlingen" jag känner mig arg över ..."

alltså alla tankar som ploppar upp.

Bara för att man skriver ned dem försvinner dem inte ur huvudet, men när jag ska jobba, är jag så sjukt orolig över att försvoa mig om jag ska upp 6. så jag vaknar konstant under natten och kollar på klockan, vilket gör mig skittrött nästa dag..



okej, tack för det, fast det blir vid ett senare tilfälle, ville bara veta att det var okej :)

2009-07-21 @ 23:27:28
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Besök gärna vår blogg: www.nattievikkie.blogg.se.

Det är en nystartad blogg som drivs utav ett tvillingpar =) Vi skriver om precis allt och håller oss uppdaterade så mycket som möjligt!

Titta in du med!

2009-07-22 @ 00:17:55
URL: http://nattievikkie.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag gillar verkligen din blogg ..

har själv en vänn med mkt problem ..

vill du ha hjälp med en design gratis ställer jag gärna upp! :)



kram

2009-07-22 @ 12:59:35
URL: http://likeadream.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0