Jobbigt jobbigt.

Fortsättning på föregående inlägg.

Nu känns det inte bra alls. Skall imoron beställa tid till tandläkaren och skall kräva att få bli sövd under hela besöket. Klarar inte dethär annors. Tycker du jag är löjlig? kan tyvärr inget åt det, det är min verklighet just nu. Har inte varit hos tandläkaren på nästan 3 år och jag vet att jag har massor hål + massor början på hål. Kommer inte kunna sova inatt tror jag, så nervös är jag. Inte bara nervös, ångestfull och illamånde kan du skirva upp att jag e också.
Hadde jag haft råd hadde jag nog gått och fixat mina hål med laser. Har tyvärr inte dom pengarna så jag får pinas bara.
Nu tycker du nog att det är en världslig sak att gå till tandläkaren, o visst är det det. För dej kanske. Det finns värre saker det vet jag. Och jag vet att jag överlever detta. Men det är ju inte precis skönt och trevligt.
Jajaj nu skall jag sluta klaga, ta sked i vacker hand, beställa tid och gå o fixa tänderna.
Kommer att vara stolt över mej när detta är över.


______________________________________________________________________________

Update:

Idag då mamma skulle ringa kliniken jag skall gå till loch fixa tänderna till sade dom där att dom har semester ennu i två veckor. Så mamma har nu hela dagen ringt till en massa kliniker (Privata då förståss då kommunala antagligen inte kan söva ner) Men alla jävlar verkar ha semester just NU. Alla kommer i början av augusti och då är jag ju på resa. Vill ju egentligen inte gå till tandläkaren men då jag inte heller vill ha tandvärk under mina resor och måsta gå till tandläkaren i ett främmande land så går jag hälde här hemma. Så om två veckor skall mamma ringa kliniken igen då dom kommer på jobb och så får vi hoppas att jag får en akuttid. Får jag ingen tid före mina resor, jaa, då vet jag inte vad vi gör. Vi hoppas på en akuttid då bara. Håll tummarna för de nu.  Just nu känns det ganska lugnt på tandläkar-skräck fronten då jag vet att jag måste gå nu före jag reser.

Kommentarer
Postat av: kess

varför tycker du att det är jobbigt att vara där? vad är det som gör att du får ångest?



hoppas det går bra iallafall & sköt om dig ! :)även fast jag inte känner dig hihi.

2009-07-09 @ 03:45:47
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Hallå där ! :) Haft en bra dag ?;>

2009-07-10 @ 00:11:04
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0