Just nu är det bara för mycket.

Som om det inte vore nog med mina resor, mammas operation, illamåndet och ångesten som jag ständigt får kämpa med så nu ligger också min mormor på sjukhus. Min älskade mormor. Jag vet inte vad hon lider av men nånting i magen är det som är på tok.  Skall snart åka och hälssa på henne.
Det här är mera än vad jag borde klara av just nu. Men jag kämpar för att inte helt gå ner i träsk igen. Jag kämpar för att min familj skall ha det bra. Men just nu känns allt bara så jävla hämskt. Varför måste allt komma på en gång?
Jag kan inte hanskas med så många svåra saker på en gång, jag är inte van vid det.
Vi hörs snart igen!
Sköt om er nu alla! Kram

Kommentarer
Postat av: ävelicious

var gärna med i min frågestund ;)

2009-07-16 @ 01:22:06
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0