Känns inte bra!

Syrran och en kompis ville ha med mej ut på en liten trip över en natt eller två. Till en början tyckte jag det var en kul ide men senare kom tankarna igen. Jag kan inte känna mej trygg där borta jag kan inte komma hem om jag känner för det. Ja allt sådant. Det blev för mycket för mej. Jag började gråta, dom fattade ingenting. Till sista fattade dom vel att jag inte kommer med, dom blev vel inte precis glada då jag förstört vår lilla semester. Men jag kan inte gör nånting till det.
Jag grät och grät och dom fattade ingenting. Dom bad mej att berätta vad som var fel, det enda jag fick fram var nånting om att "det finns ingenting att berätta, jag klarar ingenting, inte ens en liten trip med bil och tält." Min kompis vet mycke om mej, men inte ens nära allt. Jag sade till henne att det är så mycke som hon inte förstår eller vet.
Vet inte vad jag skall skriva, känns uselt att inte kunna göra nånting kul utan att allt skall planeras in i minsta detalj.
Just nu känns det som om jag skulle leva i en egen värld där ingen kan förstå hur jag känner, fast jag vet att de finns tuseltals människor där ute som känner som jag. Ibland känns det bra att tänka så fast jag inte hade velat att min värsta fiende skulle måste må såhär dåligt.

Kram på på er och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej.. Gud va glad jag blev men samtidigt lessen att du har det precis som jag.. Dels för att det känns bra att jag inte är den enda som känner mig "otrygg" när jag ska iväg från min trygghetszon som jag själv byggt upp.. Men oerhört tråkigt att du som jag ska behöva ha det så och inte kunna göra precis vad man egentligen skulle vilja göra.. Hittade din blogg när jag läste runt och blev genast varm i hjärtat när jag läste dem två första meningarna i ditt inlägg.. Det finns någon som jag som vet hur det känns..

Jag får ofta höra hur tråkig och störig jag är för att jag inte kan följa med på olika saker då jag inte känner mig bekväm.. Inte bara för stället vi ska till utan även för att jag inte kommer veta vad det är för folk där, då jag vid vissa tillfällen kan ha jobbigt med nytt folk.. Som person är jag väldigt öppen och lättsam, och förstående och skulle aldrig dömma någon utan att ha förstått vad det är för person/er, just därför tycker jag det är otroligt jobbigt när folk inte kan förstå ett "problem" om man ska kalla de för det som detta.. Ja iaf ville bara skänka en tanke och jag förstår hur du känner dig!! :)

Kram

Postat av: Anonym

hej



hur mår du idag??



vill du tjäna pengar på din blogg



läs min blogg just nu



www.kollpadinekonomi.blogg.se

2009-07-20 @ 15:27:48
Postat av: Sara

Hej!



Gå gärna in och svara på veckans fråga =)



theromance.devote.se

2009-07-20 @ 15:57:12
Postat av: Linda

Åh vad jobbigt, särskilt om du verkligen spg fram emot det. Men du försökte och det är faktiskt bra det.



Jag vet någon gång vi varit hos någon och jag KRÄVT att min pojkvän ska köra hem mig för jag inte pallade mer efter bara en timme, och han lämnade mig, sa att han älskade mig och allt det där, och så fort jag kom hem började jag gråta för jag var så arg på mig själv som inte ens kunde se en film med mina vänner.. å andra sidan bevisade ju det att jag hade honom. och fortfarande har. Jag tror man måste ha något stabilt. En bra vän, en hobby eller liknande.

Jag tycker det mesta är jobbet, men av nån anledning så märker jag ingenting på gymmet, jag har märkt att jag behöver den stunden liksom.



Hade det känns bra att DU bjöd dem på en kväll?Du bestämmer en film ni ska se, och vad ni ska äta.

Då gör du något du kanske inte är helt bekväm med, men som du ändå har kontrollen över..



Om man inte minns personen man var innan, men ändå vill förändras, tror jag man kommer komma ur detta som en starkare människa. :)



Jag funderar på att länka din blogg senare, antagligen inte idag.. men skulle det vara okej för dig? du ksrivr ju personligt, och kanske inte vill bli så utpekad.. Du får bestämma, och jag gör ingenting förren du svarat såklart.

ps. sitter med choklad nu är och lycklig värre! :D

2009-07-20 @ 21:40:32
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0