Sena kvällar!

Nu sitter jag här då igen, klockan är mycket men jag kan inte sova. Har nu läst på en massa angånde operationen så nu känner jag mig lite lugnare i alla fall för stunden. Mycket att fundera på just nu.

Men om det är nånting NI undrar eller funderar över så får ni förståss mer än gärna fråga. Jag svarar gärna.
Då jag är anonym så svarar jag inte på frågor om var jag bor och vad jag heter o så men de fattar ni ju!=)
Om ni inte har blogg eller hemsida så kan jag svara här i bloggen senare.

NU skall jag lägga mig och läsa lite, imorgon är en ny dag med nya utmaningar, måste ha ork och kraft att ta emot dom.
Sov gott nu alla! Kram på er! :)

Kommentarer
Postat av: tunder

Läste precis din blogg för första gången. Fortsätt kämpa! Det kommer att lösa sig, det kommer att bli bättre. Om du orkar så försök att prata om det, det blir så mycket lättare när man inte är ensam!

Ta hand om dig!

2009-07-15 @ 08:31:05
URL: http://aventyrstove.blogg.se/
Postat av: Nina

hej tjejen! bra blogg!



kramar

2009-07-15 @ 12:41:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Linda

Läste ditt andra inlägg med om operationen. Förstår att du är nervös och orolig, men samtidigt får man nog försöka att skjuta det lite åt sidan och vara ett stöd för den personen. Jag tror det kommer gå lysande, och vill man bryta ihop kan man gör adet efteråt, hehe, hoppas du inte missförstår mig!



Ja, jag tror också folkska tycka jag är galen. Men å andra sidan, vem är inte lite småknäpp? Jag ser rätt många människor som verkar leva i sin egen lilla värld och de verkar rätt nöjda med det. Jag är på mitt eget vis, och tror på fullt allvar inte att jag kommer ha det såhär hela livet. Någongång kommer jag lära mig att ta lite kotroll över det.Aldrig helt försvinna, men inte begränsa mig lika mycket som det gör idag.

Äsch, skål för oss, för att vi kämpar på som vi gör! :)

2009-07-15 @ 14:51:37
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0