Allt för er!

Det har varit lite mycke nu den senaste tiden igen. Just nu känns det som att jag slutat kämpa för min egen skull och nu bara kämpar för min familjs skull. Det känns så hopplöst att inte kunna leva det liv jag vill leva. Allt står ivägen för mej just nu. Jag vill kunna åka bort utan att måsta planera och åter planera i veckor före det. Jag vill ju leva som en vanlig tonåring och inte vara inlåst i mitt eget hem pågrund av allt dåligt.
Jag ryser av tanken på att någon gång måsta flytta hemifrån. att flytta från all trygghet som finns här. Jag klarar inte av tanken på att lämna detta för ett annat liv. Klart jag vill kunna starta någon eget, ett eget hushåll osv. Men just nu känner jag att det inte går. Jag klarar mej inte utan den tryggheten som pappa ger mej här hemma.

Men som jag tidigare sakt så gör jag vad som hällst för min familj så jag slutar inte kämpa i första hand.

Ta hand om varandra! Många kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0