Funderar på en bok!

Har under en längre tid funderat på att börja skriva en bok. En bok om mitt liv. Just nu känner jag att jag har så mycke att berätta om och känner att jag inte kommer ut till människor på det sättet jag vill genom bloggen. Jag vill skriva om hur man lever med djup ångest, social fobi och emetofobi,tips på hur man kan må bättre och tips till dom anhöringa. Känner att jag ligger och sparar på en massa erfarenheter och fakta som andra kan ha nytta och glädje av. 
Har bara hunnit bolla med tanken några gånger och känner att dethär kan vara en bra sorts terapi för mig också. Jag vill kunna hjälpa andra som är i samma situation som jag är idag.

Om ni har tips eller ideer så får ni mer än gärna skriva en kommetar=) Skall fundera vidare på saken ennu. 
Sköt om er nu så hörs vi snart! Kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0