Gårdagen och läkarbesök.

Allt gick bra igår och vi hadde super kul. Jag visste ju det men kunde endå inte riktigt släppa tanken på "OM". Men jag kunde till slut slappna av och njuta av kvällen till 100% vilket var riktigt roligt. Idag har jag fått vila ut ordentligt och känner mej nu redo att ta emot en ny vecka med nya utmaningar.

Skall träffa min läkare imoron. Hoppas på nya recept och ett vänligt bemötande. Har svårt att känna mej trygg då jag träffar min läkare då vi inte alltid förstår varandra och då jag i vissa situationer kan tycka att han har lite väl bråttom och inte alltid hinner lyssna och fundera tillsammans med mig. Men jag hoppas i alla fall att allt går bra imorgon.  

Nu skall jag lägga mej så jag får ennu mera sömn inför en ny vecka. Ha de bäst! Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0