Håll tummarna för mig!

Imoron blir nog en jobbig dag för mej kan jag tänka mej. Har låång skoldag vilket gör det besvärligt med mina wc-bekymmer. enda till halv 5 är det tänkt att jag skall avar i skolan, få se om jag klarar det. HÅLL TUMMARNA FÖR MEJ SNÄLLA NI!
Typiskt mej så har jag ju kommit med en plan B, har alltid en plan b i kniviga situationer. Tycker det går bättre om man har nånting att ta till om de skiter sig riktigt ordentligt. Om jag har en plan att ta till så brukar jag klara det ganska bra. Vet jag att jag kan åka hem från skolan om det blir jobbigt så brukar jag klara det.
Efter imoron har jag ledigt några dagar vilket är super skönt. Skall vila mej och umgås med familjen som äntligen kommer att vara samlad.

Vi hörs snart igen! Ha det bäst! Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0