Hur tolkar man det?

Känner mej riktigt risig just nu. Trött,huvudvärk. Borde sova men kan inte slappna av just nu bara.

Har inte varit i skolan sen tisdagen. En av mina bästa kompisar från skolan har börjat bete sig konstigt mot mej. Det har vel nog pågått en längre tid men jag har varit blind mot hennes handlingar. Tidigare har det varit bara någon kommentar nu och då om mina kläder eller nåt annat. Men nu har det blivit allt mer elaka kommentarer som " men vad har du på dj?" när jag haft nånting på mej som inte passar henne stil. Om jag berättat om nånting ja gjort eller att jag blivit bjuden på drink av någon på korgen, jo då har hon gjort samma sak, fast tusen gånger värre och just precis samma person har bjudit henne och alla andra på drink på krogen också. Jag vet inte om hon är avonsjuk och inte kan unna mej någon lycka alls eller om hon påriktigt tycker SÅ illa om mej.
Tycker dethär är riktigt synd då vi tidigare varit riktigt bra kompisar. Dethär var i alla fall orsaken till att jag inte varit i skolan på två dagar, orkar helt enkelt inte med att hon nervärderar mig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0