illa så illa!

Ikväll är en sån kväll igen som jag bara ligger hemma och gråter. Men samtidigt tror jag att det är bra att vara för sig själv ibland och bara gråta ut. iofs så gör jag det ganska ofta. Jag funderar över varför jag alltid får extra mycke ångest till helgen.
Minns ni när jag berättade om mina misstankar om att jag hadde urinvägsinfektion för en tid sen? Jo det visade ju sig att mina prov visade på någo bakterier och jag fick medicin. Mina symptom gick nog om i några dagar men sen har dom kommit tillbaka smygande. Kan det vara blyg blåsa jag har? Ni vet när man bara kan kissa på specialla ställen, eller när ingen väntar eller ser på? Jag har ju svårt att kissa i skolan har jag konstaterat, det gör ju det svårt för mej då jag har långa dagar men dom korta klarar jag en så länge av. Jag kan heller inte kissa då någon väntar eller när jag känner mej pressad eller nervös.
Jag vet att man inte skall diagnostisera sig själv men detta var bara en tanke från min sida då detta plågar mej i vardagen.

Annors inte så mycke nytt. Jag känner av ångsten extra mycke just nu och jag mår illa. Alltså inget nytt på den fronten.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0