Lördag!

Jo jag lever ennu!

Idag är en sån dag då jag hällst hadde stannat hemma och bara krypa under täcket och gråta en skvätt. Men icke. Mina vänner har lurat mej med ut på krogen. Jag hoppas så att de kommer gå bra o vi kommer att ha kul men jag kan inte sluta tänka på dom där alla "OM" vad om jag? vad händer om? jag kan inte bara släppa allt och ha kul liksom. Jag vill inte supa mej redlöst full och bara må ennu sämre imoron, det är inte rikigt min stil. Jag kommer kanske ta en drink sitta me vänner och FÖRSÖKA ta de lugnt och ha kul.
Men jag är endå glad att mina vänner drar mej ut på sånthär. Dom vill att jag är glad och mår bra, och de gör att mina vänner är dom bästa i världen.
Jag vet inte hur denhär kvällen slutar eller var men jag hoppas på det bästa. Återkommer imorgon!
Kram på er och sköt om varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0