Misslyckad!

Stannade hemma från skolan idag då jag kände att jag behövde lite avstånd från allt. Vågade inte berätta för Pappa att jag stannade hemma men då han frågade om jag varit i skolan sa jag ju förståss som det var att jag inte varit i skolan. Jag känner mej riktigt misslyckad att måsta berätta för mina föräldrar att jag inte varit i skolan för att jag inte klarar av det. Att jag inte kan vara i skolan en hel dag då jag inte kan gå på wc och att jag inte klarar av alla onda och nervärderande ord.
En enkel sak som alla skall klara av, men inte jag. Bara mamma kommer hem från sin resa skall vi ta tag i mina wc bekymmer. Det måste göras NU innan min skola går åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0