Riktigt trött!

Hadde idag träff med min psykolog, vi gick igenom lite hur jag mår och så vidare. Vi har tidigare diskuterat att jag är för "snäll", jag har svårt att säga nej och rädd att göra männsikor illa. Jag handlar ofta på ett sätt som sårar mig själv men inte andra. Ofta tänker jag att jag skiter i hur jag själv mår sålänge alla andra mår bra. Min psykolog tipsade i alla fall om en bok han ville att jag skulle läsa, boken är på finska och titeln var vel nånting i stil med "Av snällhet sjuka" rent översatt av mig!=) Människor har där beskrivit hur dom sårat sih själva för att andra skall ha det bra. Mångas öden men också mycket annat han gärna ville att jag skulle läsa. Skall beställa hem den boken.

Annors inte mycket idag. Mår stundvis kraftigt illa och har haft huvudvärk stort sett hela dagen. Tog en sovmorgon idag då jag inte kunde sova igår, låg och grät i timmar innan jag fick tag på sömnen. Idag samma sak, gråten i halsen hela dagen och känner att dethär inte går mer.
Var i alla fall med mamma och hämtade ut medicin då mina var slut. Hoppas på bättring.

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0