Länge sen sist!

Det var int igår jag uppdaterade här. Jag lever vidare fortfarande. Kämpar med både ångest och illamående stort sett varje dag ennu.
Just nu är jag lycklig i ett förhållande med en man jag tycker mycket om. Efter många om och men gav jag det en chans. Kärleken är fin. Den är värd att satsa på. Min fina Pojkvän vet hur ja mår och han stöttar mej.
Stundvis har jag tvivlat på om jag klarar detta eller inte men jag vill inte ge upp så lätt,jag vill verkligen det här och mina känslor är så starka.

Mitt största problem nu är maten. Jag vet inte varför. Jag är hungrig stort sett hela tiden men så fort jag äter nånting kommer illamåendet. Jag mår illa tills jag blir hungrig igen. Fatta vilken ond cirkel.
Sen jag sist uppdaterat har jag gått ner 10 kg pga illamåendet. Och jag har aldig varit stor så nu får jag ofta höra att jag är allt för smal och att jag måste äta. Jag kan förstå att det är lätt för en utomstående att säga att jag måste äta. Och visst vill jag äta. Jag vill inte gå ner kg efter kg. Men vem vill må fruktansvärt illa efter varje måltid? Jag vet att jag måste äta men jag ser bara ingen njutning i maten då jag vet hur dåligt jag mår efteråt.

Jag skall kämpa vidare för kärlekens och familjens skull.
Många kramar! //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0